środa, 14 lipca 2010

A czas pędzi jak szalony...

To już drugi tydzień w Amsterdamie. Minęły mistrzostwa, piłkarze wrócili do kraju i zostali powitani z najwyższymi honorami. Wielu uważa jednak, że lepsze trzecie miejsce i brązowy medal, niż drugie, które okazuje się być większą porażką niż bycie ostatnim... Choć ja wracając wczoraj późnym popołudniem z pracy widziałam samych radosnych kibiców świętujących na Museumplein. 

A zdjęcie jeszcze z meczu NL-Brazylia (02.07.2010)


14.07.2010

Dzisiaj spotkało mnie coś niezwykłego. Spotkałam prawdziwego Magika z Miami. Obsługiwałam go w restauracji i po krótkiej rozmowie okazało się, że pracuje na statku. Jest "rozrywką" dla bogatych ludzi chcących popłynąć do Szewcji, Finlandii i w końcu Rosji.

Zawsze byłam i jestem sceptycznie nastawiona do różnego rodzaju sztuczek takich jak "wyciągnij karte i nie pokazuj mi jej, włóż w talie i taram... jest Twoja karta". Ten Magik był inny. Kazał mi pomysleć nad jakąś kartą i po chwili wyciągnął ją sam z talii! Była to królowa serce...  Inna sztuczka: Denise trzymala puste pudelko po talii, ja musiałam wybrac jedną kartę z talii (10 pik), po czym włożyłam ją mniej więcej pośrodku innych kart. Mio włozył talie do pudełka, Denis trzymała pudełko z kartami mocno w rękach po czym po chwili z kart zaczęła wysuwac się sama ku górze 10tka pik! Mio stał po drugiej stronie stołu... Karta poruszała się i wysunęła się nad inne karty. 


Poza tym zdjęć nadal nie mam wrzuconych na laptopa. Postaram się zrobic to w piątek (wolny dzień, więc czas wybrać się także do Rijksmuseum i Muzeum Oporu :-)).  Zazwyczaj od 9 do 17 siedzę w pracy, więc wracając do domu siadam do laptopa, długa kąpiel, rozmowy z napotkanymi ludzmi (tu zawsze jest ktoś nowy! jak nie Kanadyjczyk to i Polak się znajdzie! oczywiście wszyscy wpadają z gościną do "kogoś") i robi się 23:-) Dobranoc!

2 komentarze:

  1. jejku, brzmi super :) i jak ta praca w restauracji? szybko ją znalazłaś? a Paulina? I jak w tym akademcu?:D buziaki dla Was!

    PS. Dzięki za kartkę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładnie! Za kartkę bardzo dziękuję :-) Dziś odebrałam. Z tymi wpisami o nowych znajomościach uważaj bo informatycy miewają przebłyski zazdrości między jednym formatem a drugim ;-) Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń