czwartek, 20 stycznia 2011

chcę. chciałam.

Chcę mieć ładne zdjęcia. Chcę mieć nadwornego fotografa! Patrzę na te wszystkie blogi, facebookowe zdjęcia profilowe i nasycam oczy ładnymi kolorami, fajnymi ujęciami i pomysłami i jakby wystarcza mi to co widzę u innych. A przecież kiedyś będę miałą 70 lat i będę chciała zobaczyć siebie taką inną - bez zmarszczek i jakąś młodzieńczą iskrą.

Chciałam dzisiaj zrobić kolację z suszonymi pomidorami, mozarellą, bagietką, grejfrutowym piwem i rumową czekoladą ritter na deser (rum+piwo? myślę, że ten grejfrut przysłoniłby smak chmielu). No i nie wyszło. Ostatnio coś nam pod górkę.


2 komentarze:

  1. Aniu! To wszystko u mnie :) mam grzańca, wolną chatę i duży aptetyt!

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja się szybko wykuruje i w piątek przylece, wezme grejfrutowe piwo i upoluje w almie na coś dobrego! :-)

    OdpowiedzUsuń