niedziela, 6 lutego 2011

Postanowienia 2011

Ferie dały mi chwile na zrobienie albumu (tak,tak, jest luty i teoretycznie o postanowieniach mówi się w styczniu, jednak studiowanie i pracowanie nie zawsze pozwala mi na weekendową twórczość...) Najważniejsze, że album zrobiony (chciałam dołożyć kilka innych postanowień, ale straciłam cierpliwość i stwierdziłam, że obecna ilość i tak jest wystarczająca jak na jeden rok;-)).


Pomysł podpatrzyłam u Kasi :-) A zdjęcia tak jak ona znalazłam na rewelacyjnej stronie We♥it!
Podobno marzenia (więc pewnie i postanowienia) trzeba wizualizować, żeby cały czas o nich pamiętać, więc album to idealna rzecz na wytrwanie w założonych celach :-)









Zbliżenia:


Fot. by diablo

Fot. by diablo




 Reszta next time :-) Miłej niedzieli!

2 komentarze:

  1. Pomysł i wykonanie boskie:) holenderka i obcasy chyba mi najbliższe tematy:) no i da się powiększyć zdjęcia - super. Czekam na więcej cudnych albumów. A jak balet? tak sobie przypomniałam o tym oglądając teledysk "Runaway" Kanye West. Te baletnice w czarnych strojach...

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło super! trzymam kciuki żeby wszystkie udało się spełnić :)
    no i cieszę się, że zainspirowałam!

    OdpowiedzUsuń